صبح آغاز

رهگذر

شعروغزل

صبح آغاز

مجال تنگ پروازم بگو؛کی میرسد آخر

شنا در موج ناسازم بگو کی می رسد آخر

بگو صبرم به سرآمد دلم تنگ است وپر تشویش

سکوت سخت آوازم بگو کی می رسد آخر

خدارا ساعتی بنشین کنارم حس کن این دردم

دگرآن ساز دمسازم بگو کی می رسد آخر

دلم شاکی خودم نالان وپا زنجیر غمها شد

رهایی از غم رازم بگو کی می رسد آخر

برانم قایقی تا دور تا آن مرز نا پیدا

طلوع صبح آغازم بگو کی می رسد آخر

شکایتها به دل دارم که درد آرد دل هر سنگ

مگرآن دلنواسازم بگو کی میرسد آخر

نگاهت هم برفت از دست وتنهایی بشد حاکم

نگاهت ماه طنّازم بگو کی می رسد آخر

 



نظرات شما عزیزان:

فرهنگی بازنشسته
ساعت16:46---15 ارديبهشت 1391
سلام خانم محمودی عزیز



بنده وبلاگ ندارم وبلاگ های خوب رامی خوانم وکسب تجربه می کنم اشعارتان رادرفارسی زبانان دیدم و وبلاگ تان را

باجستجو درگوگل پیداکردم ضمنن بانویی 62ساله هستم موفق باشید عزیز پاسخ:سلام بانوی بزرگوار ممنونم که سروده های مرا میخوانید شما هم سروده ای در پارسی زبانان یگذارید؟دوست دارم من هم از شما بخوانم


فرهنگی بازنشسته
ساعت22:57---14 ارديبهشت 1391
سلام خانم محمودی عزیز

"دل به دریامی زنم محتاج حالی تازه هستم"

من هم حال شمارادارم خواندم تان وخیلی به دلم نشست حرف دلم بود.
پایدارباشیدبانوی گرامی








نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 1 خرداد 1391برچسب:,ساعت1:31توسط مینامحمودی | |